Beautiful Sakura: Volleyball Club
Kaito, a determined and amiable young man, decides to explore new hobbies after completing high school. He stumbles upon a volleyball court and soon discovers his innate talent for the sport. As he joins a local volleyball club, he is reintroduced to two old friends, Michiko and Yuuki, who used to share a tight-knit friendship with him. The story takes a turn when Kaito learns that both Michiko and Yuuki are members of the same volleyball team. As the trio reconnects and reminisces about the past, Kaito finds himself torn between the three girls, each representing a different path he could take. The plot thickens when a captivating and skilled new teammate, Hikari, joins the team, adding an unexpected twist to the dynamics.