Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector
Welcome to the not-so-glamorous side of space exploration! In Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector, you take control of a high-tech android tasked with a vital but messy job: cleaning up space stations after intense alien battles. **Game Features:** * **Unique First-Person Adventure:** Experience a fresh perspective on space exploration as you navigate conquered stations from a first-person viewpoint. * **Become a Cosmic Janitor:** Wield a powerful water jet to blast away green alien goo and debris, leaving the stations sparkling clean. * **Treasure Hunter by Day, Cleaner by Night:** Use your laser to collect valuable artifacts left behind in the chaos, preparing the stations for future use. * **Unlock New Locations:** As you progress through the game, your cleaning expertise will unlock access to new and exciting space stations. * **Stylish Sci-Fi Interface:** Immerse yourself in a world of sleek technology and futuristic aesthetics. * **Intriguing Storyline:** Unravel the mysteries behind the alien conflicts and the importance of station restoration. * **Engaging Gameplay:** Combine satisfying cleaning mechanics with exploration and light puzzle-solving for a truly unique experience. Can you rise to the challenge and turn the tide of space station sanitation?