Komorebi: A Furry Visual Novel
Komorebi is a fully voice acted story taking place in a dystopian 2041. Set against the backdrop of social revolt, you move to Toronto to start a brand new chapter in your life. Make friends, party, and form bonds and romances that will last a lifetime! While pages turn in your life however, they also turn in the world. As your morals clash with those in power, you and your group may walk an irreversible path in the name of equality and a brighter future. Enjoy your new life...