Hidden Cats in Barcelona
It's time to have a snack at a local Churreria and take a long stroll through Park Güell, because the Hidden Cats have arrived in ever beautiful and sunny Cat-alonia! The nooks and crannies of Barcelona hide many adorable furballs... Can you spot them all? On your trip you can - of course - count on: - 8 beautiful, hand-drawn, real life-inspired levels; - 800+ hidden cats and objects to spot; - NEW! Colouring Mode Selection with progressive color reveal for found objects and areas; - Collectible cards and secrets!