QUByte InteractiveFighting
Rage of the Dragons NEO is a updated version of Rage of the Dragons, released in 2002 for arcades. It was a unique and innovative game, mainly due to its highly praised visuals and technical aspects at the time. With beautiful scenery and animations, incredible moves and an acclaimed soundtrack, it's a must-have for any fighting game lover. Breakers Collection features both of the original games (Breakers and Breakers Revenge) and a brand new content for the cult-classic among the fans of Fighting Games, that was released in 1996 for the Arcades.