Crimson Moon: Deluxe Edition
THE DEFINITIVE EXPERIENCE Upgrade to the Crimson Moon Deluxe Edition for more ways to slay, featuring a post-launch content expansion and the exclusive Ceremonial Armor Set. RISE, VIOLENT ONES, AND HAIL THE CRIMSON MOON The city of Gildenarch has fallen. Once a holy jewel, it is overrun by demons, undead, vampires, and Hellgrowth abominations. Humanity's last hope is the Order of the Crimson Moon, and its most feared weapon is you. Embody a Nephilim, a human-angel hybrid forged to defend the world from Hell. Master supernatural powers, weapons, melée combat, and angelic transformations to fight through brutal missions and survive boss encounters with the Dead Gods. Whether you crusade alone or slay together in co-op, the prophecy is yours to fulfill. KEY FEATURES: - Blood-soaked Melée Combat - Fight hordes of abominations with relentless, visceral combat - Single Player or Co-Op - Crusade solo or slay together - High Risk, High Reward Missions - Every successful run presents new missions, modifiers, and skill achievements - Upgrade to Superhuman - Evolving Nephilim powers bestow temporary abilities for devastating attacks - Seek Sanctuary Between Runs - The Church is your home base for upgrades, NPC interactions, and War Table planning - Set Your Difficulty - Dyamic difficulty scaling allows every mission to match your skill - but with higher difficulties come greater rewards THIS EDITION INCLUDES: - Base Game - Ceremonial Armor Set - Post-Launch Content Expansion Deluxe Edition includes entitlement to one post-launch downloadable expansion, currently in development. Expansion content, features, and release timing have not been finalized and are subject to change. We can’t wait to provide you more details in the near future!