Color Ball Shift
Color Ball Shift is a fast-paced and addictive arcade game that puts your reflexes, concentration, and reaction speed to the test. Control the ball, jump from side to side, and navigate an increasingly challenging sequence of colorful obstacles. ONLY TOUCH OBJECTS THAT MATCH YOUR BALL'S COLOR. Choose the right moment to move and hit only the obstacles that match your color. A single mistake can end your game. Also, watch out for the spikes: dodging them is essential to survive and achieve an even higher score. THE FURTHER YOU GO, THE HARDER IT GETS. The speed and challenge increase progressively, requiring quick reflexes, precision, and split-second decisions. Each game is a new opportunity to beat your record and go even further. COLLECT STARS AND UNLOCK NEW ITEMS. During the game, collect stars to increase your rewards and unlock new items in the shop. Keep playing, improve your score, and unlock new content. CHALLENGE YOUR REFLEXES AND AIM FOR THE HIGHEST SCORE! Color Ball Shift combines arcade action, color challenges, jumping, quick reflexes, and endless gameplay in matches that are simple to learn but difficult to master. There are no levels to finish: the goal is to survive as long as possible and achieve the highest score. CAN YOU GO FURTHER? Enter Color Ball Shift now, test your reflexes, dodge spikes, hit the correct colors, collect stars, and try to set a new record.