Tintle's Great Colorful Adventure (Xbox One)
Help Tintle, an adventurer who gains the ability to change colors as they travel through the sky to find their way back home. Tintle’s Great Colorful Adventure is a fast paced precision based platformer! Switch colors on the fly, use teleporters, and manipulate gravity to race through high-flying levels while avoiding deadly traps and hazardous falls.