Tower Rise
BUILD THE TALLEST TOWER POSSIBLE! In Tower Rise, every block you place can make the difference between reaching a new height or seeing your entire tower crumble. Test your precision, control the timing, and carefully stack the blocks to build an ever-taller tower. RELEASE, STACK, AND CLIMB HIGHER AND HIGHER! Position each block and release it at the perfect moment to keep it aligned on the stack. The better your precision, the more stable your tower will be and the higher your score. But beware: a single wrong move can cause the entire structure to lose its balance. HOW HIGH CAN YOU GET? Beat your own record and try to reach new height records. With each block, the challenge increases and demands more concentration, precision, and strategy. The simplicity of the controls hides an addictive challenge that encourages you to try again. STACK WITH PRECISION. BUILD WITHOUT LIMITS. Tower Rise is a casual block-stacking game, perfect for quick matches and for those who enjoy skill challenges, arcade games, tower building, and high-score pursuits. Take on the challenge, keep the tower balanced, and discover how far your precision can take you.