Skull and Bones Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes: - The base game - A Legendary Kingpin Boost* that unlocks three fully equipped ships and a generous pack of essential materials and resources, to kickstart your endgame journey *Activating the Legendary Kingpin Boost included in the rewards will permanently replace any active Kingpin Boost on your account. The Legendary Kingpin Boost can only be activated once per account.