The Grinch 2: Saving Christmas
Every Who in Who-ville is jingling, singing, and celebrating. And this time, the Grinch can’t wait to join them! With a heart three sizes bigger, he’s determined to prove he’s changed by decorating the most spectacular Christmas tree ever. Play as the Grinch and leap through snowy 3D worlds, collecting ornaments to make your tree sparkle. Overcome platforming challenges and master grinchy gadgets, from the Rocket Skates to the Snowball Maker. Adventure solo or in co-op as you explore the world with Max from the Grinch’s Cave to Who-ville, outsmarting mischievous adversaries along the way. Make it a merry day in the land and show the Whos your Christmassy spirit.