Heavy Cargo: North & South Edition
From north to south: This bundle combines the base game Heavy Cargo - The Truck Simulator with the Heavy South expansion, bringing you the complete open world at double its original size. Choose between Economy- & Employee Mode and take the wheel of powerful MAN and SCANIA trucks with matching trailers as you drive through cities, along highways, and across demanding mountain passes. Conquer the entire south of the map with Heavy South: 31 new handcrafted missions, 6 new delivery locations like the Aircraft Factory, Freight Rail Yard, and Marina, 3 new trailers, over 20 new cargo types and a brand new route mission await you. North conquered, south awaits – are you ready for the full haul?