Swipe to Color
Slide to move the ball, navigate the paths, and transform each tile into a colored area. In Swipe to Color, every move requires strategy, precision, and reasoning to fill the entire board and complete the levels. SLIDE, COLOR, AND COMPLETE THE BOARD. Use the swipe to control the ball and color all the tiles along the way. OVERCOME INCREASINGLY CHALLENGING PUZZLES. Plan your moves, find the correct path, and fill all the areas without leaving any tiles behind. 51 LEVELS TO TEST YOUR SKILL. Complete the challenges, unlock new levels, and try to master the entire game in this casual puzzle of logic, movement, and precision.