Color Puzzle Match
Color Puzzle Match is a fun color and logic puzzle game that challenges you to reproduce patterns using strategic moves. Click the colored buttons to change rows and columns, match each block correctly, and find the solution in each level. TEST YOUR LOGIC AND MASTER EACH PATTERN. Observe the pattern, think before each move, and discover the ideal sequence to fill the grid. MATCH THE COLORS AND COMPLETE THE PUZZLE. Each button changes a row or column, creating challenges that require attention, strategy, and reasoning. SOLVE ALL LEVELS AND OVERCOME YOUR LIMITS. Color Puzzle Match combines color puzzle, jigsaw puzzle, block matching, and mental challenge in an experience that is simple to learn and difficult to master. Advance through the levels, solve increasingly complex patterns, and prove that you can complete all the challenges.