Shopping Mall Girl
Showcase your style and become a supermodel in one of the best shopping games! No matter what your fashion style may be, this shopping mall has exactly what you're looking for! Get a fabulous new hairstyle at your favorite hair salon Chic Cuts, and dress up in the latest hot trends from our stylish shops! It's Black Friday! The excitement is real as you race to grab the clothes you need before they vanish from the shelves! Dress up in shirts, skirts, shoes, and accessories, or get expert advice from your personal shopper! Step into the spotlight and compete in a fashion battle, vote for your favorite fashion show looks, and strive to become the ultimate fashion show superstar! Features: - Dress up in beautiful outfits and become a star! - Show off your unique style on the cover of a magazine! - Battle against other clients for low-in-stock clothing! - Make sure your nails are perfect and complement them with rings and bracelets! - Enhance your hair with beautiful styles and vibrant colors! Get set for an unforgettable shopping adventure like no other!