Quiplash 2 InterLASHional: The Say Anything Party Game!
The "say anything" party game is going international! All the hilarious content from Quiplash 2, now in English, French, Italian, German, and Spanish! Plus… 100 EXTRA French prompts! 100 EXTRA Italian prompts! 100 EXTRA German prompts! 100 EXTRA Spanish prompts! The same BORING OLD English prompts! All in one QUINTILINGUAL Quiplash! Pick up Quiplash 2 InterLASHional today and take your next party global, because absurdity is the universal language. *NOTE: English content in this game is identical to that of Quiplash 2, found in The Jackbox Party Pack 3. *NOTE: This game is local multiplayer only.