3XTINCTION - 2URVIVE Mercenaries Pack
The 2URVIVE mercenaries Pack unlocks cosmetic content for 3XTINCTION. This pack includes 2 new mercenaries. This is a cosmetic pack, and will not give you any gameplay advantage. This pack is also and above all a way of supporting the game's development.