3,000 SAO Medals Special Set
A specially priced set of 3,000 SAO Medals. SAO Medals can be used to exchange for various costumes and items from the SWORD ART ONLINE Fractured Daydream in-game shop. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable.