3,000 Karma Embers
A bonus of Karma Embers that can be used to unlock heroes in the Hall of Bonded Souls. These Karma Embers can be claimed after the first set of results has been displayed in game. Note: Please be aware that this content may become available for purchase or for free at a later date.