2,200 Realm Royale Reforged Crowns
Unlock 2,200 Realm Royale Reforged Crowns. Crowns are Realm Royale Reforged’s in-game currency. You can use Crowns to unlock the Battle Pass or purchase new cosmetic items like character skins, mount skins, and more!