20 Year Celebration Pack
In the wake of her father’s death, Lara’s uncle challenges her ownership of Croft Manor. Lara must explore her childhood home in the new “Blood Ties” story mode to reclaim her legacy and uncover a family mystery that will change her life forever. In “Lara’s Nightmare” hordes of the undead overrun Croft Manor, and Lara must defend it before the nightmare overwhelms her! “Blood Ties” includes over an hour of additional single player story, as well as community challenges with card modifiers that allow you to compete against your friends’ scores in “Lara’s Nightmare”. This pack also includes five classic Lara Croft skins, an outfit and weapon inspired by Tomb Raider III, and the new “Extreme Survivor” difficulty setting for the main campaign. With over an hour of new story, a replayable combat mode, classic skins, a new outfit and weapon, and a new difficulty mode, this is the perfect way to celebrate 20 years of the iconic Lara Croft.