Rain on Your Parade
Travel the world as a cute cardboard cloud and ruin everybody's day! Unlock new methods of mischief across 50 levels, each with unique setting and objectives. Make new friends and help them too - it's an adorable schadenfreude game! Travel the world Travel across the world, inventing new ways of causing chaos and mayhem. Turn the perfectly dry and sunny wedding day into a wet one, unleash thunder and lightning upon the cities, bring pandemonium to supermarket shoppers, destroy farmer’s crops, sneak around military bases and rain down meteors on dinosaurs! Yes, not even the dinosaurs are safe! Unlock new abilities As you progress in the game you will unlock new and more comical methods of causing bedlam. Use thunder and lightning to scare people out of hiding and set things alight, tornados to suck up everything that gets in its path, rain explosive material that you can blow up and even entire meteors and much more.