TEKKEN 7 - Rematch Edition
Purchase TEKKEN 7 - Rematch Edition and get the full TEKKEN 7 game plus all additional content eligible to Season Pass 2. THE BEST FIGHTS ARE PERSONAL Raise your fists and get ready for the ultimate battle on the next generation of home consoles. Powered by the Unreal Engine 4, the storied fighting franchise returns for another round in TEKKEN 7. With the faithful 3D battle system and gameplay intact, TEKKEN 7 takes the franchise to the next level with photo-realistic graphics and new and innovative features and fighting mechanics. TEKKEN 7 resurrects the attitude, competitiveness and showmanship rooted in its arcade DNA to provide the ultimate fighting game experience.