Pocket Bravery
Inspired by classic fighting games from the 90's such as Street Fighter, Fatal Fury and The King of Fighters, 'Pocket Bravery' channels the 'Neo Geo Pocket' aesthetic for a modern fighting game with a retro twist! With original characters, vibrant colours and an impressive combat system, 'Pocket Bravery' is designed with high-level players in mind, while making it easily accessible for beginners to pick-up-and-play!