Plunder all the treasure in Roguebook with the Deluxe Pack which includes lots of additional content. -Fugoro, Merchant of Wonders: Recruit Fugoro, a new playable hero, and unlock 50 new cards, talents and treasures to combine. -Alternate Art Pack: Rise to the challenges in the Roguebook with class thanks to 3 card backs and 10 exclusive alternate card illustrations. -Roguebook - Hero Skin Pack: Dive into the Roguebook in style with these 4 exclusive hero outfits. Includes one alternate outfit each for Sharra, Sorocco, Seifer and Aurora.