Customise your decks with 3 exclusive card backs and 10 exclusive alternate card illustrations. - The ''Krog'' card back: Defeat the Krog King to obtain it. - The ''CAP-10'' card back: Slay the CAP-10 to get it. - The ''Roguebook Conqueror'' card back: Complete the Roguebook once to earn it.