Police Simulator: Patrol Officers: Compact Police Vehicle DLC
Discover the brand-new Compact Police Vehicle (CPV), available from your very first shift and even on foot patrols! This compact police enforcement vehicle is authorized for driving in parks and along narrow streets, allowing you to move throughout Brighton quickly, as you ensure law and order are always respected. Due to its adorable size, it also serves as an excellent photo opportunity for the city's tourism industry!