Imaginary Realms Bundle
Help siblings on their journey through worlds of imagination, brave the terrors lurking deep within the human psyche and traverse realms of dreams and reality to save both! This bundle includes: - Endless Fables 4: Shadow Within Famous anthropologist Pamela Cavendish goes back to her hometown to face a tragedy from her childhood. When her friend - Hans - was kidnapped by a nightmarish figure no one believed her. Years later, brave and steadfast, Pamela has a chance to make things right. - My Brother Rabbit A beautifully drawn adventure set in a surreal world of childhood imagination. A young girl faces a terrible reality when she falls ill. The little girl and her brother use the power of imagination to escape the hostile outside world. Together they envision a fantastic universe that provides the play and comfort they need. - Dreamwalker: Never Fall Asleep In a small tourist town a young girl, the daughter of the town’s mayor, falls in coma due to an accident. The impotence of the local physicians forces Mrs. Mayor to seek the aid of a psychiatrist, who is rumoured to possess a unique ability to traverse people’s dreams – a Dreamwalker.