Forza Horizon 3 and Forza Horizon 2 Bundle
The world is your playground in this bundle of Forza Horizon 2 and Forza Horizon 3. Get two of the best open world racing games ever made together at one low price. With the purchase of this bundle, Forza Horizon 3 is yours to play on Xbox One and Windows 10. Forza Horizon 2 is playable only on Xbox One. FORZA HORIZON 3 STANDARD EDITION You’re in charge of the Horizon Festival. Customize everything, hire and fire your friends, and explore Australia in over 350 of the world’s greatest cars. Make your Horizon the ultimate celebration of cars, music, and freedom of the open road. How you get there is up to you. With the purchase of this bundle, Forza Horizon 3 is yours to play on Xbox One and Windows 10. FORZA HORIZON 2 STANDARD EDITION A world of beauty and freedom awaits in Forza Horizon 2! Explore a beautiful open world with dynamic day, night, and spectacular weather effects in stunning 1080p. Drive 200+ cars across southern Europe in epic road trips through a massive, wide-open world of freedom.