Explorer Bundle
Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands is an open world, exploration and farming adventure full of quests and discovery! You’re ship-wrecked on a mysterious archipelago. It's up to you to survive and solve the mysteries deep in the heart of the islands, then finally escape! Farm, craft and cook to survive as you take charge of building a camp full of survivors. With the goal of building a new ship to escape, you set off on a journey across a wealth of islands for useful treasures and items! Unwind and enjoy the slow life in Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, a relaxing open-world adventure game. Yonder is set in the world of Gemea. A natural island paradise with eight distinct environments ranging from tropical beaches to snow-capped summits. But Gemea is not as perfect as it seems. The mysterious Murk has taken hold of the land! As the hero of Gemea, you can seek out the hidden and whimsical creatures known as Sprites. Use their power to clear the Murk and restore nature’s beauty.