Buffet Boss: Rolling Sushi
A brand-new sushi restaurant has arrived, and it's time to dive into exciting new challenges! Features: - Master the art of delicious sushi rolls just like a pro sushi chef - Create refreshing bubble tea that will have customers coming back for more - Use a conveyor belt to serve your guests efficiently and keep things moving smoothly - Expand your restaurant and become the top dining destination in the city! Rise to the occasion, build your reputation, and become the ultimate sushi and bubble tea sensation!