Buffet Boss: Complete Edition
Step into the fast-paced world of Buffet Boss, where you’re not just cooking - you’re building a culinary empire! Start as a humble entrepreneur and rise through the ranks to become the ultimate chef, bartender, and manager. Features: ● Expand brand new Rolling Sushi restaurant and become the biggest and best in town! ● Whip up a variety of mouth-watering dishes and refreshing drinks! ● Serve your guests quickly and keep your restaurant spotless! ● Train your staff to perfection and upgrade your kitchen equipment As your restaurant grows, so do the challenges. Keep your customers happy, manage overcrowded dining rooms, and make sure your team is always at their best. The more successful you become, the more obstacles you’ll face, but with the right strategy, you’ll dominate the industry! Prove your skills, overcome every challenge, and rise to the top as the Buffet Boss!