Zombie Derby: Pixel Survival (Windows)
Get into the driver’s seat and put the pedal to the metal! The next part in the legendary Zombie Derby series is already here! Smash your way through hordes of zombies and countless obstacles in a rip-roaring racing arcade. Experience the zombie apocalypse like you’ve never seen it before. Eradicating zombies has never been so colorful, exciting, and engaging before. Don’t let any zombies snack on your brain!