Zombie Army 4: Mortar Shotgun Bundle
Talk about a pocket rocket! The Chevalier Mortar is an M1 Mortar repurposed as a shotgun! With unbelievable stopping power and an explosive finish, it won’t just stop the dead in their tracks, it’ll blow them apart! This Weapon Bundle contains; - The Chevalier Mortar Shotgun - 2 Charms (Easter Egg + Zombie Rabbit Foot) - 2 Bespoke Weapon Skins (Zombified, Snakeskin).