Warhammer: Vermintide 2 - Dashing Rogue
The Dashing Rogue collection contains two premium cosmetics for Victor Salzpyre: the Friedhelm’s Flamboyance hat and Gambler’s Glamour skin. The cosmetics can be used on Victor Saltzpyre’s Bounty Hunter career. About the cosmetics: Friedhelm's Flamboyance - Hat Apparently the feathers are magical, though who made it so - and for what purpose - have long been lost to the mists of time. Gambler's Glamour - Skin A beautifully-cut suit of rich cloth, designed to dazzle. No doubt purchased with crooked coin.