UFOPHILIA
UFOPHILIA is a first-person psychological horror game where you explore areas marked by alien phenomena. Use specialized equipment to detect, identify, and photograph aliens, but do so at your own risk... They are watching you too. Equipped with advanced tools, your mission is to detect, identify, and photograph extraterrestrials, each encounter involving unique behaviors and unpredictable dangers. Each mission is different: spawn areas, alien types, and phenomena are constantly changing. Some aliens are hostile, others are curious or even playful, but they are all watching you.