Tracks - The Train Set Game
Tracks is a beautiful toy train set builder which gives you the tools to play without limits. Jump into an expansive sandbox and lay down track pieces, create bridges and build towns with Tracks’ easy to get to grips with gameplay. Once you’re ready, hop into the driver’s seat and ride your little train in first-person view – controlling the speed and direction, as you ride the rails. Jump into the Ultimate Toy Sandbox Start with a pre-made environment, be it a modern lounge or a night time Winter wonderland or jump into an entirely blank world canvas. Add trees and foliage from various world biomes, buildings, stations, animals, vehicles, decor and more. Customise your world further by altering terrain and fog colours. Make your train your own, selecting colours and patterns. Play with boosters, musical bells and ramps to make your train set an exciting ride! For a more complex railway system, add junctions and even introduce multiple trains. Build the Train Set of Your Dreams From sprawling green countryside to desert towns, and atmospheric foggy industry sites to vibrant circus setups, countless options await you and your train set. Let your imagination thrive and build the toy train set of your dreams.