The Game of Life 2 - Under the Sea World
Jump right into the waves with the Under the Sea World! All-new outfits, vehicles, jobs, properties, avatars and more are just waiting to be discovered. Come out of your shell and swim through a new adventure. Flash your fins in the Mermaid outfit, hoist the colours as a Pirate and become one with marine life in the Seahorse Onesie. Go to the School of Fish and become a Conch Trader or start out as a Sea Urchin Farmer! Set out from the Warm Rock Suburbs, face your first crossroads in the Seaweed Forest and make a splash in the Bustling Reef. Swim through shipwrecks and abandoned submarines in search of success. Retire to the luxurious Coral Castle or catch the Manta Ray Express to tick off your bucket list in style. In this watery world, every decision creates ripples! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – Discover a deep-sea wonderland and play on a new board theme! - THEMED COSMETICS – Six fin-tastic outfits, six sea-worthy avatars and four oceanic vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Live the underwater life of your dreams, whether you search for sunken treasure or become a magical mermaid! Reel in a bountiful new world – add the Under the Sea World to your collection now!