The Game of Life 2 - Sandy Shores World
Let life’s difficult decisions melt away when you visit The Game of Life 2: Sandy Shores World! Experience never-ending sunshine in a paradise of blue skies and golden coastlines. Ride the waves as a Surf Instructor, or dive beneath them as a Marine Biologist. Enjoy the resorts solo or meet your one true love and have a beach wedding. Commit to the lifestyle and invest in a beach house or a boat! It’s a lifelong escape, and the choices are all yours. Spend your days riding around on your Tandem Bicycle in the sunshine, or speed to the rescue on your Lifeguard Quad Bike. Command the seas in your dapper Captain outfit, or become one with the waves in the quirky Crab outfit! Join your friends and family and explore life on a forever holiday! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – Stroll along the beach with your friends and family in this wholesome expansion! - THEMED COSMETICS – Six summery outfits, six relaxing avatars and four beach-ready vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Choose a life of relaxation, or dress up as a shark and make a splash! Live the seaside life of your dreams – add the Sandy Shores World to your collection today!