Tainted Grail: The Fall of Avalon - Bonus Content #1
This is our first free DLC for Tainted Grail: The Fall of Avalon! It offers bonus content to enhance and alternate your journey. 5 completely new item sets, serving as rewards for your in-game achievements. - Fore-Dweller: finish the I See A Darkness quest. - Champion: kill the Wyrdstalker. - Harbinger: finish the Thing On The Doorstep quest. - Weaver: resolve the mysterious encounters with the Weaver. - Unhallowed Divinity: finish the Menhir Rites quest. Along with that, the DLC includes alternative looks for Qrko, Arthur and Caradoc.