Stellaris: Season 08 includes the following content: Day 1 Unlock: Rick The Cube Species Portrait An exclusive portrait for you species, to play as the most enigmatic species in the galaxy. As every Stellaris Species Portrait, it comes with three different variants (phenotypes) and custom animations. Players will be able to select this portrait in the empire creation skin before starting a new game session. Instant, exclusive access when buying the Expansion Pass. Stellaris: The Machine Age Explore the Cyberpunk Fantasies of technological augmentation and digitalization of consciousness by expanding the possibilities offered in game by the Cybernetics and Synthetics Ascension. Address the moral and social challenges that communing with the machine bring to your space-faring empire, and face a new threat looming over the galaxy… or become a new threat yourself, as you tear through time and space to shape reality to your image. Stellaris: Cosmic Storms (releases Q2 2026) A new phenomenon has been observed around the Galaxy - storms are sweeping through system. Prepare your Empire and brace to face this new upcoming threat, and leverage possibilities that open when your opponents are weakened by it. Stellaris: The Grand Archive Story Pack (releases Q2 2026) The Galaxy is vast and full of wonders, and it is up to you to store records of all the unique lifeforms and marvels you will meet. Build a new megastructure, and collect examples of specimens you will meet in your space-faring adventures!