Space Engineers: Economy 2 Pack
Space Engineers: Economy 2 Pack introduces a variety of decorative blocks designed to enhance and personalize your base. This pack features the new Safe Zone block, LCD Billboards, Floorplan Signs, and more. This content is not “pay to win” and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the Economy 2 Pack, but you want to play with friends or other players who did buy Economy 2 Pack, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and participate. This package includes: Vivariums (4 blocks, L grid) A collection of self-contained habitats filled with greenery. Perfect for bringing a touch of nature into your build. Billboard LCD (2 blocks, L grid) Display panels purpose-built to catch the eye. Perfect for advertisements or announcements. Bulk Cargo Container (3 blocks, L grid) A heavy-duty cargo container designed for hauling large volumes of materials. Floorplan Signs (21 blocks, L grid) A large set of signs for marking rooms, routes, and key areas throughout your grid, making them easier for others to navigate. Angled Door (2 blocks, L grid + 1 block, S grid) A sleek, sloped door design with variants that allow for use in any orientation. Narrow Viewport Set (10 blocks, L grid) Reinforced windows that add visibility while providing structure and preserving the armored look of your build. Safe Zone Type II (1 block, L grid) A reimagined Safe Zone generator with an exposed animated core.