Simon The Sorcerer: Origins - PONY DLC
The PONY DLC requires Simon The Sorcerer Origins Full Game! Contains: The retro Magic of Cassette Tapes in Simon's Hands! This special portable cassette player allows you to experience Simon's newest adventure while jamming to the tunes of the Original Soundtrack of the home computer classic Simon the Sorcerer (1993)!