Simon the Sorcerer: Origins - Deluxe DLC
The Deluxe DLC required Simon The Sorcerer Origins Full Game! Contains: - Digital History Artbook Celebrate the brand-new, magical comic art visuals of Simon the Sorcerer Origins with this digital artbook and discover all the secrets behind the return of the most famous wizard in video games! - Official Digital Soundtrack The complete official soundtrack of Simon the Sorcerer Origins more than 50 minutes of new and re-arranged music from the classic Simon the Sorcerer, featuring the renowned composer Mason Fisher.