SCARLET NEXUS Brain Eater Pack
The SCARLET NEXUS Brain Eater Pack DLC contains a new episode which explores an unseen side of Karen Travers, 2 different costume sets for all characters, new Vision Simulator missions, as well as other new challenges and rewards! *The Season Pass and Ultimate Edition which includes the base game, digital contents, and season pass, are also available for purchase separately.