Reaper's Heart Big Bundle
Reap the benefits of showing you care with this reverential Reaper's Heart bundle. Includes the ship set (with Collector's items), costume, weapons, instruments and equipment, plus cat, dog, parrot, monkey, fox and toucan pets.