POKE-PUZZLES
“POKE-PUZZLES” is the children's puzzles. “POKE-PUZZLES” will help your child develop fantasy and imagination. Your child will be able to collect a picture without adult assistance, developing independence from him. Here you can also print a picture, cut it with scissors and get paper puzzles. Puzzles from paper will help you divert the attention of the child from the electronic device. Assembling paper puzzles will help develop fine motor skills from him.