Old Market Simulator
Old Market Simulator lets you build and grow your own market. Farm crops, raise animals, catch fish, craft goods, hire employees, and expand your store day by day while seasonal and surprise events keep gameplay fresh. Choose from multiple locations: - Trade on the cozy Tropical Island with a scenic cable car - Manage your market in the vast, eastern-inspired East Town - Take on Roman Town’s Adventure Mode, where you complete tasks and rebuild a town after a devastating earthquake Farming Buy seeds or saplings, grow products, and sell them in your market. Expand your farm or greenhouse to cultivate every season. Workshop Cut meats, bake fresh items, or ferment drinks using the drink machine, with recipes available for each tool to help you get started. Livestock Buy cows, goats, and chickens to raise in your barn. Feed them daily, and they will provide produce such as milk and eggs. Fishing & Sailing Acquire a boat, a paddle, and a fishing rod to catch both regular and special fish, then sell them at your market. You may even find sunken treasures while sailing! Events & Seasons Keep an eye on special events that occur throughout the year in different seasons. Events such as Halloween can significantly impact customer preferences, purchasing habits, and cause prices to fluctuate. Employees Hire employees according to your needs and automate your store's processes. Be careful employees don’t work for free! You can hire staff to help at the checkout, with cleaning, and with restocking your empty crates. Grab your friends and start your journey in Old Market Simulator today!