Minecraft DuckTales
Discover treasure and trouble at every turn in the DuckTales Adventure Map! From McDuck Manor to Mount Neverrest, zoom from adventure to legendary puzzles in the Sun Chaser and deposit your riches at The Money Bin! Solve a mystery or rewrite history as Huey, Dewey, Louie, Webby and other Duckburg citizens. Life is like a hurricane in the DuckTales Adventure Map! WOO-OO! Only available for Minecraft (2017), not compatible with Minecraft: Xbox One Edition (2014).