Lightyear
Step into Buzz Lightyear’s shoes and journey to the far reaches of space in an action filled adventure to save your friends and crew from Zurg’s evil plans. With the help of your trusty Star Command gadgets and Space Ranger vehicles, face the dangers on the alien planet, T’Kani Prime, and steer your spaceship to victory!